Bauer András- Berács József: Marketing

Megjelent a negyedik, immáron átdolgozott kiadása a Bauer András - Berács József által írt Marketing könyvnek.

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!
Seres Miklós ügyvezető igazgató Hilti (Hungária) Kft.

 

Bauer András egyetemi tanár (Budapesti Corvinus Egyetem), kandidátus, tanszékvezető. MKKE-n szerzett diplomát 1974-ben, később marketingtanulmányokat folytatott a London Business School of Business, az HEC School of Managementen, kurzusokat tartott Bécsben (WU), Szentpétervárott (GSOM), és rendszeresen oktat Tallinban (EBS) és Berlinben (ESMT). 150 tudományos közlemény szerzője, kutatási érdeklődése az értékesítési rendszer működése és az alkalmazott pszichológia területeire terjed ki. Aktívan dolgozik az European Marketing Academy (alelnök) és a CEMS keretében. az MTA Gazdálkodástudományi Bizottsága, valamint a Magyar Formatervezési Tanács tagja.

 

Berács József a Magyar Tudományos Akadémia doktora, egyetemi tanár a Kecskeméti Főiskolán, a Budapesti Corvinus Egyetemen és a kolozsvári Babes-Bolyai Egyetemen. Az MMKE-n szerzett diplomát 1974-ben, vezetőképzési tanulmányokat folytatott a Stanford Egyetem és a Northwestern Egyetem üzleti iskoláiban. Tudományos kutatóként és oktatóként a világ számos egyetemén (University of Texas, Aston University, Bordeaux Business School, Otago University, Carleton University) töltött hosszabb-rövidebb időt. Több mint 200 szakmai, tudományos közlemény szerzője és társszerzője, amelyekre közel 1500 hivatkozást jegyeznek. Az MTA Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság ttikára, a Közgazdasági Szemle tanácsadó testületének és több hazai és külföldi lap szerkesztőbizottságának tagja. Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) volt elnöke (2006-2008), EMAC-fellow. A BCE Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központjának (NFKK) ügyvezető igazgatója.

 

A könyv az Akadémiai Kiadó gondozásában jelent meg. Megvásárolható: http://akademiai.hu/1869/gazdasag/marketing/marketing_1

Elérhetőségeink

Kecskeméti Főiskola Gazdálkodási és Menedzsment Alapszak
Cím: 6000 Kecskemét, Izsáki út 10.
Postacím: 6001 Kecskemét, Pf. 91.
Tel: (76) 516-311
E-mail: gazdmen@kefo.hu